Regulamin korzystania z usług serwisu SKYPARK24

Od 15 lat dokładamy wszelkich starań by zaoferować Państwu jak najlepszą jakość produktów i usług. Dlatego też poniżej omówimy kilka ważnych kwestii związanych z obsługą produktów zamawianych za pośrednictwem naszej strony.

Co zabrać na czas podróży

Upewnij się, że masz ze sobą potwierdzenie rezerwacji, numer telefonu do obsługi parkingu oraz dokładne wskazówki dojazdu. Potwierdzenie rezerwacji pozwoli obsłudze parkingu zidentyfikować Cię jako klienta SKYPARK24 i umożliwi usługodawcy sprawdzenie rezerwacji.

Nasze ceny - sprawdź i porównaj

Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować najlepsze dostępne ceny na bezpieczne parkowanie wokół polskich lotnisk. Na bieżąco porównujemy ceny kilkudziesięciu parkingów, tak aby każdy nasz Klient mógł znaleźć najbardziej odpowiednią dla siebie ofertę.

Gwarancja najniższej ceny

Jeśli zauważyłeś tą samą usługę parkingową na danym parkingu, ale za niższą cenę - skontaktuj się z nami (pamiętaj, aby porównywana oferta spełniała dokładnie te same kryteria). Jeżeli, choć to mało prawdopodobne, znajdziesz dokładnie tą samą usługę na tym samym parkingu za niższą kwotę niż na naszej stronie - to w ciągu 24 godzin od zgłoszenia i rozpatrzenia sprawy otrzymasz zwrot różnicy w cenie. Dodatkowo dostaniesz również 10% zniżki na kolejną rezerwację.

Gwarancja najniższej ceny obowiązuje pod następującymi warunkami:

1. Gwarancja ceny dotyczy tylko produktów parkingów lotniskowych.
2. Produkt, który porównujesz musi być dokładnie taki sam i na tym samym parkingu, który oferowany jest na stronie SKYPARK24.
3. Należy dokonać reklamacji w ciągu 24 godzin od dokonania opłaty za rezerwację na stronie SKYPARK24.
4. Anulowanie rezerwacji na naszej stronie wyklucza roszczenia z tytułu niniejszej gwarancji.

Gwarancja najniższej ceny nie obejmuje:

1. Cen promocyjnych, które były powiązane z zakupem dodatkowych produktów lub usług;
2. Cen, które są częścią programu lojalnościowego, członkowskiego lub są powiązane z jakimkolwiek systemem zniżek dla stałych klientów;
3. Cen, które są częścią programu zniżek pracowniczych;
4. Cen, które są częścią jakiegokolwiek programu rabatowego lub były oznaczone jako "oferta specjalna".

UWAGA: Dokonując rezerwacji klient zgadza się przestrzegać regulaminu i warunków rezerwacji SKYPARK24. SKYPARK24 nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek roszczenia wynikające z niezrozumienia lub niezapoznania się z niniejszym regulaminem. Regulamin ten jest zawsze dostępny na naszej stronie internetowej.

1. Warunki rezerwacji:

1.1 SKYPARK24 pośredniczy w sprzedaży usług wybranych parkingów przylotniskowych. Po dokonaniu rezerwacji, jako Klient, zostaniesz przekierowany do bezpośredniego kontaktu z obsługą danego parkingu. Poszczególne parkingi posiadają własne Regulaminy, które jako ich Klient powinieneś przestrzegać. Po szczegółowe informację należy zgłosić się do obsługi danego parkingu.

1.2 W razie udowodnionej szkody materialnej (uszkodzenie pojazdu) lub zaniedbania to właściciel danego parkingu ponosi odpowiedzialność za powstałe szkody. Zgłoszenia ewentualnej szkody należy dokonać przed opuszczeniem placu parkingowego. Roszczenia mogą nie zostać uznane jeżeli twój pojazd opuścił parking lub terminal (usługa Meet & Greet), więc prosimy o dokładne sprawdzenie swojego pojazdu przed wyjazdem z parkingu.

1.3 SKYPARK24 nie ponosi odpowiedzialności, gdy realizacja zamówienia nie została wykonana z powodu wojny, groźby wojny, zamieszek, niepokojów społecznych, działań terrorystycznych, katastrofy naturalnej lub przemysłowej, ognia lub niekorzystnych warunków atmosferycznych czy innych zdarzeń wynikających z siły wyższej.

1.4 SKYPARK24 nie ponosi odpowiedzialności, gdy realizacja zamówienia nie została wykonana z powodu zawinionego działania lub zaniechania Usługodawcy.

2. Wymagania dotyczące usługi parkingowej

2.1 Wskazówki i procedury parkingowe:

a) Usługa rezerwacji parkingu.
Prosimy upewnić się, że masz ze sobą dokładne wskazówki dojazdu do parkingu (niektóre parkingi znajdują się w małych miejscowościach wokół lotnisk, ze złym oznakowaniem dróg, dlatego czasem lepiej użyć danych GPS), numer swojej rezerwacji, numer telefonu obsługi parkingu. Większość informacji otrzymasz po dokonaniu rezerwacji. Jesteś odpowiedzialny za uzyskanie wszystkich niezbędnych wskazówek przed wjazdem na parking. Niezrealizowane w terminie rezerwacje, zły adres, pomylony dojazd, opuszczony lub przesunięty lot, oraz wszelkie inne problemy wynikające z zaniedbania klienta lub z innych okoliczności niezależnych od SKYPARK24 lub obsługi parkingu nie mogą stanowić podstawy do roszczeń i nie zostaną zrekompensowane przez SKYPARK24.

b) Usługa Meet and Greet
Należy upewnić się, że masz numer telefonu szofera, i zapoznałeś się ze szczegółami dotyczącymi procedury przyjazdu na terminal. Jesteś odpowiedzialny za uzyskanie tych informacji przed wyjazdem na lotnisko. Niezrealizowane w terminie rezerwacje, zły adres, pomylony dojazd, opuszczony lub przesunięty lot, oraz wszelkie inne problemy wynikające z zaniedbania klienta lub z innych okoliczności niezależnych od SKYPARK24 lub obsługi parkingu nie mogą stanowić podstawy do roszczeń i nie zostaną zrekompensowane przez SKYPARK24.

2.2 Rzeczy prywatne
Prosimy nie zostawiać w samochodzie żadnych cennych przedmiotów. Na większości parkingów Klient sam parkuje swój samochód na wyznaczonym przez obsługę miejscu i zabiera kluczyki ze sobą. Na nielicznych parkingach jest możliwość zostawienia kluczyków obsłudze. Kwestie tą powinien omawiać regulamin danego parkingu.

2.3 Procedury wjazdu i wyjazdu na parking
Jeśli parking pobrał od Ciebie dodatkową opłatę (np. za późniejszy powrót) SKYPARK24 nie będzie w stanie uzyskać refundacji w Twoim imieniu.

2.4 Oczekiwanie na Klienta pod terminalem.
Po powrocie wymagany jest telefon do obsługi w celu zamówienie transferu. Zamówienie transferu jest równoznaczne z całkowitą gotowością do odbioru z lotniska. (Moment kiedy wszyscy pasażerowie będą gotowi do odbioru).

Wszelkie opóźnienia Klienta skutkujące dłuższym oczekiwaniem kierowcy parkingowego busa przed terminalem może spowodować naliczenie dodatkowych opłat (np. konieczność pokrycia opłaty za dłuższy postój przed terminalem). Szczegółowe informacje u obsługi danego parkingu.

W przypadku wszelkich zmian np. godziny/zmiany ilości osób do transferu/zmiany dat/zmiany lotniska przylotu itp. prosimy informować obsługę parkingu emailem lub telefonicznie.

2.5 Parkowanie pojazdu
Przed wjazdem na parking należy upewnić się, że posiadamy aktualne badanie techniczne pojazdu i ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Na większości parkingów Klient sam parkuje swój samochód na wyznaczonym przez obsługę miejscu i zabiera kluczyki ze sobą. Na nielicznych parkingach jest możliwość zostawienia kluczyków obsłudze. Kwestie tą powinien omawiać regulamin danego parkingu. Jeżeli zostawisz kluczyki na parkingu to obsługa parkingu może poprosić o prawo do przeparkowania pojazdu. Za wszelkie ewentualne szkody powstałe w czasie przeparkowania pojazdu Klienta przez obsługę parkingu odpowiedzialność ponosi właściciel parkingu.

3. Ceny

Wszystkie ceny podane na stronie zawierają podatek VAT w wysokości zgodnej
z obowiązującym przepisami, chyba że zaznaczono inaczej.

3.1 Zmiany cen
Zapewniamy najwyższy standard usług parkingowych i najlepszy wybór produktów
w najlepszych cenach, w związku z tym ceny na stronie mogą podlegać wahaniom związanym z sezonem, ofertą i aktualnymi promocjami.

3.2 Cena za dobę
Stawki dobowe mogą się różnić w zależności od terminu i długości pobytu.

3.3 Opłaty dodatkowe
Proszę sprawdzić zakładkę "Więcej informacji" zawierającą opis wszelkich możliwych dodatkowych dopłat zależnych od wykupionej usługi na danym parkingu. Opłaty te są w gestii danego parkingu i nie mają żadnego związku z ofertą SKYPARK24.

3.4. Całkowity koszt rezerwacji
Całkowity koszt rezerwacji parkingu obejmuje także dwa transfery busem z parkingu na lotnisko i z powrotem. Szczegóły transferu należy uzgodnić z obsługą parkingu.

3.5 Minimalna ilość dób
Niektóre parkingi mają wyznaczoną minimalną ilość dni pobytu pojazdu na parkingu.

3.6 Pojazdy o niestandardowych wymiarach
Nie wszystkie parkingi mogą pomieścić nietypowe, duże pojazdy lub mogą żądać za nie dodatkowej opłaty. Proszę sprawdzić zakładkę "Więcej informacji" na temat usługi danego parkingu lub skontaktować się z naszym biurem przed dokonaniem rezerwacji.

3.7 Oferty specjalne
Oferty specjalne, kupony i kody promocyjne nie mogą być używane w połączeniu z innymi ofertami lub kodami rabatowymi, chyba że podano inaczej.

4. Prezentacja oferty

SKYPARK24 jako pośrednik w sprzedaży i rezerwacji usług parkingowych porównuje oferty wybranych podmiotów zewnętrznych i prezentuje najlepsze ceny w wybranym okresie dla poszczególnych parkingów.

5. Anulowanie rezerwacji (nie dotyczy produktów oznaczonych brakiem możliwości anulowania)

5.1 ANULOWANIE REZERWACJI MUSI ZOSTAĆ ZGŁOSZONE BEZPOŚREDNIO DO SKYPARK24 - pod rygorem nieważności uznania anulowania rezerwacji. Odwołanie rezerwacji zgłoszone obsłudze parkingu nie zostanie uznane przez SKYPARK24.

5.2 Aby anulować rezerwację:
Należy wysłać e-mail na adres [email protected] lub zgłosić telefonicznie pod numerem 71 735 66 68. (od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00) podając imię i nazwisko oraz numer rezerwacji. Należy pamiętać, że wniosek o anulowanie może być przyjęty tylko w godzinach pracy (patrz 5.5).

5.3 Klient, który nie wypełnił wszystkich wymogów rezerwacji (np. brak wydrukowanego biletu parkingowego) i który w związku z tym nie mógł zaparkować samochodu, nie otrzyma zwrotu kosztów.

5.4 SKYPARK24 nie zwraca uiszczonych opłat za niewykorzystaną część rezerwacji.

5.5 Dopuszczalny termin odwołania rezerwacji:
a) Anulowanie rezerwacji możliwe jest do 48 godzin przed przyjazdem na parking. W takim przypadku anulowanie jest bezpłatne.
b) Jeżeli rezerwacji usługi dokonano w czasie krótszym niż 48 godzin to anulowanie rezerwacji nie będzie możliwe.
Wszystkie opłaty za SMS lub MMS są bezzwrotne (o ile nie są bezpłatne w ramach danej promocji).

5.6 Duplikat rezerwacji - gdy Klient dokona drugi raz rezerwacji na ten sam pobyt / pojazd
i nie zgłosi nam tego do 48 godzin przed przyjazdem na parking to będzie musiał ponieść pełne koszty wykupionej rezerwacji.

5.7 Jeśli z jakiegoś powodu Klient nie wykorzysta wykupionej rezerwacji i nie poinformuje o tym serwisu SKYPARK24 (do 48 godzin przed terminem wjazdu na parking) to nie otrzyma zwrotu kosztów.

5.8 Potwierdzenie SMS / MMS
Klienci, korzystający z usługi SMS otrzymują potwierdzenie rezerwacji na swój telefon komórkowy (oprócz tego powinni wydrukować bilet parkingowy).

6. Zmiana daty

Możliwe jest dokonanie zmiany terminu rezerwacji. Datę rezerwacji można zmienić do 24 godzin od ustalonego przyjazdu na parking. Dokonanie zmiany to koszt w wysokości 5 zł (o ile nie są bezpłatne w ramach danej promocji). Aby zmienić swoją rezerwację skorzystaj z formularza kontaktowego lub skontaktuj się telefonicznie z naszym biurem (w godz. 10:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku).

7. Czas przyjazdu na parking

Prosimy upewnić się, że przyjedziesz na parking z odpowiednim zapasem czasu, tak aby zdążyć zaparkować auto, przepakować bagaże i odprawić się na lotnisku.

8. Procedura reklamacji

8.1 W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów podczas korzystania z usług wybranego parkingu, należy natychmiast poinformować usługodawcę, aby dać mu możliwość naprawienia problemu. Jeżeli dany problem nie zostanie rozwiązany prosimy poinformować SKYPARK24 o zaistniałej sytuacji.

8.2 Nierozstrzygnięte kwestie można zgłaszać w formie pisemnej w ciągu 10 dni od daty końca terminu rezerwacji. Zgłoszenia reklamacji można dokonać poprzez formularz na naszej stronie lub wysyłając emaila na adres: [email protected] Prosimy opisać zaistniałą sytuację tak szczegółowo jak to możliwe.

8.3 Prawidłowo zgłoszona reklamacja powinna zawierać co najmniej dane Klienta zgłaszającego reklamację, w tym imię, nazwisko, adres email lub numer telefonu kontaktowego oraz powinna wskazywać wady lub nieprawidłowości w działaniu serwisu lub w zakresie świadczenia usługi przez operatora parkingu - Usługodawcę.

8.4 Oceny złożonej reklamacji, w tym w szczególności jej zasadności, dokonuje pracownik lub upoważniony przedstawiciel SKYPARK24 w terminie 10 dni od dnia otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację, zawierająca stanowisko SKYPARK24 co do zasadności wniesionej reklamacji, jest wysyłana Klientowi w terminie wskazanym powyżej za pomocą wiadomości mailowej.

8.5 Zasady składania reklamacji dotyczących wykonywania usług parkingowych określone są w regulaminach poszczególnych Parkingów, w których Klient dokonał rezerwacji lub zakupu usługi bądź skorzystał z usługi.

9. Ograniczenie odpowiedzialności

9.1 SKYPARK24 odpowiada wyłącznie wobec Klientów za:

a) prawidłowe funkcjonowanie serwisu rezerwacyjnego SKYPARK24

b) możliwość dokonania zakupu usługi na terenie wybranego przez Klienta parkingu

c) prawidłowe dokonanie rezerwacji oraz rozliczenia wynagrodzenia należnego operatorowi prowadzącemu dany parking za Usługi zakupione przez Klienta za pośrednictwem serwisu SKYPARK24.

9.2 SKYPARK24 nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieprawidłowości lub niezgodności z prawdą treści wybranego parkingu, zdjęć przedstawionych na stronach internetowych wybranych parkingów oraz lokalizacji wskazanej w serwisie operatorów parkingowych. Wyłączną odpowiedzialność w tym zakresie ponoszą operatorzy wybranych parkingów.

9.3 SKYPARK24 jest wyłącznie pośrednikiem w procesie rezerwacji usług parkingowych.
W związku z powyższym SKYPARK24 nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione na parkingach pojazdy oraz mienie w nich pozostawione w okresie korzystania z usług parkingowych. Odpowiedzialność za przechowanie pojazdów oraz mienie w nich pozostawione ponosi operator wybranego parkingu.

9.4 Podmiotami odpowiedzialnymi za prawidłowe wykonanie usług parkingowych są operatorzy prowadzący poszczególne Parkingi, a szczegółowe informacje o ich odpowiedzialności Klienci mogą znaleźć w regulaminach poszczególnych Parkingów.

10. Umowa zawarta na odległość z konsumentem

10.1  W przypadku gdy Klient jest konsumentem, zawierane z Operatorem parkingów umowy o wykonanie Usług parkingowych, jak również zawieranie z SKYPARK24 umowy 10.1  W przypadku gdy Klient jest konsumentem, zawierane z Operatorem parkingów umowy o wykonanie Usług parkingowych, jak również zawieranie z SKYPARK24 umowy o wykonanie usług pośredniczenia, zawierane są na odległość, w rozumieniu art. 2 pkt 1 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów.

10.2 Zasady i tryb zawierania z Konsumentem umowy na odległość oraz zasady i tryb wykonania przysługującemu Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość reguluje Ustawa o prawach konsumenta. 

10.3  Informacje, o których Klient będący konsumentem powinien zostać poinformowany przez SKYPARK24 najpóźniej w chwili wyrażenia woli związania się na odległość umową o wykonanie usługi pośredniczenia przekazywane są Klientom za pośrednictwem serwisu. Nadto, SKYPARK24 pragnie poinformować Klientów, że:

10.3.1 wykonanie przez SKYPARK24 usług pośredniczenia nie nakłada na Klientów obowiązku zapłaty jakiegokolwiek wynagrodzenia na rzecz SKYPARK24. 

10.3.2 Świadczenie wykonywane na rzecz Klienta przez SKYPARK24 na podstawie umowy o wykonanie usługi pośredniczenia polega na umożliwieniu Klientowi, za pośrednictwem serwisu SKYPARK24 dokonania rezerwacji lub zakupu Usług od Operatorów parkingów oraz ewentualnie dokonanie rezerwacji i zapłaty wynagrodzenia należnego Operatorom parkingów za wykonanie Usług. 

10.3.3 Dane identyfikujące SKYPARK24, w tym jej dane rejestrowe, adresowe i kontaktowe zostały wskazane na stronie internetowej serwisu SKYPARK24. 

10.3.4. Klienci mogą kontaktować się z SKYPARK24 również poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej Serwisu, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej: [email protected] lub telefonicznie pod numerem telefonu: 71 735 66 68 lub (+48)737-641-888, przy czym biuro SKYPARK24 pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00.

10.3.5. Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez SKYPARK24 Klienci mogą składać na zasadach szczegółowo określonych w pkt 8 niniejszego Regulaminu. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

10.3.6. Mając na względzie fakt, iż umowy o wykonanie usług pośredniczenia z SKYPARK24 zawierane są na odległość, Klientowi przysługuje w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy prawo do odstąpienia od niej. Wykonanie usługi pośredniczenia przez SKYPARK24, przed upływem 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy, będzie następować jedynie po złożeniu przez Klienta odrębnej, wyraźnej zgody na wykonanie w pełni usługi pośredniczenia.

10.3.7. Z chwilą złożenia przez Klienta  odrębnej, wyraźnej zgody na wykonanie w pełni usługi pośredniczenia przez SKYPARK24, zgodnie z art. 38 pkt 1 Ustawy o prawach konsumenta – Klient traci prawo odstąpienia od umowy o wykonanie usługi pośredniczenia.

10.3.8 W przypadku, gdy Klient nie wyraził zgody na wykonanie w pełni usługi pośredniczenia, SKYPARK24 przystąpi do wykonania usługi pośredniczenia tj. do dokonania rezerwacji lub zakupu usług u Operator parkingu po upływie okresu na odstąpienie przez Klienta od umowy (14 dni). 

10.3.9 Wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. 

10.3.10 Umowa o wykonanie usługi pośredniczenia zawierana jest na czas oznaczony i obowiązuje od chwili dokonania rezerwacji do chwili wykonania przez Operatora parkingu Usługi albo do chwili anulowania rezerwacji Usług przez Klienta lub skutecznego odstąpienia przez Klienta od umowy wykonania usług pośredniczenia.

10.3.11 Niezwłocznie po zawarciu umowy o wykonanie usługi pośredniczenia SKYPARK24 będzie przekazywał Klientom potwierdzenie jej zawarcia na odległość wraz z wymaganymi informacjami, na trwałym nośniku. 

11. Zmiana warunków umowy

SKYPARK24 zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany postanowień zawartych w niniejszym regulaminie.

12. Informacja o ofercie

12.1 Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej oferty prosimy o kontakt telefonicznie pod numerem 71 735 66 68 lub (+48)737-641-888 lub za pomocą maila: [email protected]

12.2 Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się SKYPARK24 to:

12.2.1 urządzenie końcowe Klienta posiada dostęp do sieci Internet

12.2.2 w urządzeniu końcowym Klienta zainstalowana jest przeglądarka internetowa

12.2.3. w urządzeniu końcowym Klienta zainstalowany jest program obsługujący pliki w formacie PDF.

12.3. Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Klientów obowiązuje zakaz wprowadzania do serwis

13. Produkty innych firm

SKYPARK24 prezentuje ofertę różnych podmiotów związanych z branżą turystyczną. Klienci poprzez stronę internetową SKYPARK24 mogą dokonać zakupu produktów i usług świadczonych przez dostawców zewnętrznych. Należy pamiętać, że korzystanie z usług zewnętrznych podmiotów podlega odpowiednim zasadom i warunkom ustalonym przez te podmioty:

  • parkingi - regulamin danego parkingu
  • wypożyczalnie samochodów - zasady wynajmu samochodów
  • loże VIP - regulamin korzystania z loży VIP
  • sklepy – regulamin danego sklepu
  • bilety lotnicze – regulamin danego serwisu

14. Odnośniki do innych stron

Strona internetowa SKYPARK24 może zawierać linki do stron internetowych obsługiwanych przez podmioty zewnętrzne. SKYPARK24 nie kontroluje takich witryn i nie odpowiada za ich treść, ani za naruszenie umowy lub jakiekolwiek umyślne lub nieumyślne działania ze strony podmiotu zewnętrznego, które mogą spowodować straty, uszkodzenia, opóźnienia lub szkody dla Ciebie lub Twoich towarzyszy podróży. SKYPARK24 nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość opinii wyrażanych na obcych witrynach, a strony takie nie są badane, monitorowane i sprawdzane pod kątem bezpieczeństwa, czy rzetelności przez SKYPARK24. Zamieszczenie odnośników do tych stron na naszej witrynie nie wiąże się z weryfikacją i odpowiedzialnością za ich treść przez SKYPARK24. Jeśli zdecydujesz się opuścić naszą stronę internetową, aby uzyskać dostęp do stron zewnętrznych, robisz to na własne ryzyko. SKYPARK24 nie ponosi odpowiedzialności za informacje podane i otrzymane przez Ciebie na stronach podmiotów zewnętrznych.

15. Cookies

Korzystając z serwisu SKYPARK24 wyrażasz zgodę na obsługę plików cookies przez Twoją przeglądarkę internetową. Pliki cookies pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika. Używamy cookies jedynie w celu monitorowania rezerwacji. To pomaga nam dostarczać Klientom najlepsze usługi w najlepszych cenach. Możesz zrezygnować z przechowywania plików cookie zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki.