Próbuję skontaktować się ze Skypark24, aby poinformować, że będę za 10 minut.

Sprawdź swoje potwierdzenie (w ramach procedury przybycia). W nim znajdziesz numer telefonu usługodawcy (parkingu, wypożyczalni, hotelu) u którego dokonałeś rezerwacji. Skypark24.pl jest tylko agentem dokonującym rezerwacji, więc nie przyjeżdżasz bezpośrednio do nas.

Muszę zmienić dane mojego samochodu.

Jeśli masz zarezerwowaną usługę "Meet and Greet" (możesz to sprawdzić na procedurze przybycia, którą masz na potwierdzeniu), to prosimy o kontakt z nami, w celu podania poprawnych danych twojego pojazdu, a my zmienimy dla ciebie te dane na poprawne. Jeśli natomiast masz zarezerwowane "Park and Ride", wtedy w tej sprawie możesz skontaktować się z parkingiem samochodowym przed wyjazdem.

Muszę zmienić terminal na mojej rezerwacji.

Informacja ta jest istotna, jeśli masz zarezerwowaną usługę "Meet and Greet". Jeśli bedziesz chciał zmienić tą informację przed wyjazdem, napisz emaila na [email protected] zawierającego poprawione dane, a my zmienimy to dla Ciebie. Jeśli zauważysz to w trakcie wyjazdu, możesz telefonicznie powiadomić o tym fakcie kierowcę przed swoim przyjazdem.

Jak mogę zmienić datę, albo czas wylotu?

Aby dokonać zmian, prosimy o kontakt z naszym zespołem na email [email protected], lub telefonicznie (71 735 66 68). Należy podać nam poprawione dane i szczegóły płatności. Opłata za zmianę danych wynosi 5 zł, chyba że podczas rezerwacji wykupiono opcję ewentualnej zmiany danych - wtedy zmiana danych jest bez opłat.

Nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem.

Proszę sprawdzić folder śmieci / spam, gdyż e-mail mógł dotrzeć do tego folderu. Jeśli masz konto Gmail lub GoogleMail, sprawdzić zakładkę Promotions, gdyż nasze potwierdzenia mają tendencję tam trafiać. Jeśli nadal nie widzisz emaila, zaloguj się do swojego konta i poproś o kopie potwierdzenia.

Co zrobić, kiedy straciłem potwierdzenie?

Możesz zalogować się na swoje konto i poprosić o kopię potwierdzenia.

Co zrobić, kiedy nie mogę wydrukować mojego potwierdzenia?

Jeśli nie jesteś w stanie wydrukować potwierdzenia, zanotuj numer referencyjny, numer telefoniczny parkingu, lub numer kontaktowy z kierowcą i wszystkie wskazówki dojazdu na miejsce, jakich możesz potrzebować.

Jak długo trzeba czekać, aby dostać się na lotnisko z parkingu?

Proszę sprawdzić więcej informacji na naszej stronie dla wybranego parkingu, lub jeśli już parking jest zarezerwowany - informacje te powinny być w potwierdzeniu rezerwacji.

Co się stanie, jeśli wrócimy wcześniej?

Proszę skontaktować się z parkingiem, aby obsługa parkingu wyjechała po Państwa busem. W przypadku korzystania z usługi Meet and Greet proszę skontaktować się bezpośrednio z szoferem, który przyprowadzi Państwa samochód pod terminal. W takich przypadkch zwroty za niewykorzystane dni lub za część pobytu jednak nie będą przysługiwać.

Co mam zrobić, jeśli chcę anulować rezerwację?

Można wysłać do nas e-mail, lub użyć formularza na naszej stronie do skontaktowania sie znami, abyśmy mogli dokonać zwrotu pieniędzy, lub po prostu można skontaktować się z naszym zespołem telefonicznie (71 735 66 68) (w godzinach pracy: poniedziałek - piątek 9.30 - 17pm). W momencie, kiedy dostaniemy wniosek, zrobimy dla ciebie refundacje. Produkty Zaawansowane niestety nie mogą być anulowane i jako takie nie moga być refundowane. Więcej szczegółów znajduję się w dziale naszych warunków.

Jaki jest okres wypowiedzenia, aby otrzymać zwrot?

W przypadku wszystkich usług musimy otrzymać informację wypowiedzenia 72 godziny przed odlotem, chyba że została zakupiona opcję anulowania. Wszyscy klienci dokonujący rezerwacji, którzy nie spełnili wymogów zakupionej rezerwacji (na przykład nie podali właściwego telefonu pod którym będą dostępni, itp.) oraz, którzy nie byli w stanie zaparkować na czas, nie będą mogli ubiegać się o refundację kosztów poniesionych za usługę. Opłaty rezerwacyjne i opłaty za MMS nie podlegają zwrotowi. Również nie podlega zwrotowi niewykorzystana część zarezerwowanego pobytu. W Odniesieniu do tej kwesti więcej informacji można znaleźć w naszych warunkach.

Jak mogę dostać się z parkingu na lotnisko i z powrotem?

Wszystkie parkingi, za wyjątkiem parkingów w bliskim sąsiedztwie terminala mają bezpłatny transfer dostępny dla klientów "do" i "z" lotniska. Jest to bezpłatna usługa zintegrowana w cenę rezerwacji. Na parkingu dostaniesz numer telefonu, pod który możesz dzwonić po powrocie.

Kiedy mam przyjechać na parking?

Proszę sprawdzić szczegóły lotu i zarezerwować wystarczająco dużo czasu, aby dotrzeć przed odprawą.

Czy muszę zostawić moje kluczyki od auta?

Tak, o ile nie zaznaczono inaczej.

Dlaczego rezerwowac parking wcześniej?

Nasze ceny są nawet o 60% tańsze, niż standardowe ceny oferowane przez parkingi, więc rezerwując wcześniej, będziesz mógł dużo zaoszczędzić. Drugą istotną sprawą jest to, że często parkingi mają pełne obłożenie i w związku z tym, aby mieć pewność, że miejsce parkingowe na nas czeka, a początek wakacji przebiega sprawnie - miejsce parkingowe powinno być zarezerwowana wcześniej.

Czy mogę zapłacić po przyjeździe?

Skypark24.pl jest agencją rezerwacji, więc wszyscy klienci są zobowiązani do zapłaty za parking z góry. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie zagwarantować miejsce parkingowe w czasie przyjazdu na lotnisko.

Jak długo będę musiał czekać na transferowy bus z parkingu na lotnisko?

Busy kursują na zamówienie, czas oczekiwania są różne, ale nigdy nie powinien być dłuższy niż 20 minut.

Jak mogę otrzymać fakturę VAT, lub potwierdzenie płatności z karty kredytowej / debetowej?

Prosimy o kontakt z naszym zespołem, na (71 735 66 68), lub na e-mail: [email protected] i podanie numeru rezerwacji.

Jak bezpieczne są parkingi?

Parkingi prezentowane na stronie są sprawdzane pod względem bezpieczeństwa w następujących kategoriach:

  • Kamery CCTV
  • Parkingi strzeżone / dozorowane
  • ubezpieczenie od kradzieży samochodu
  • ubezpieczenie od uszkodzeń parkingowych
  • ochrona zewnętrzna

Proszę sprawdzić więcej informacji na naszej stronie dla wybranego parkingu

Czy mogę zrobić rezerwację z małym wyprzedzeniem czasowym?

Oczywiście - najważniejsze, abyś zapamiętał, ze jeśli chcesz to zrobić, to powinieneś wydrukować wszystkie swoje dane i zabrać ją ze sobą na parking. Jeśli preferowany produkt jest niedostępny, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na (71 735 66 68) i my spróbują zrobić dla Ciebie rezerwację.

Czy są dodatkowe zniżki dla rezerwacji na więcej niż jeden pojazd na raz?

Zniżki są stosowane do wszystkich pojazdów, ale przy rezerwacji w danej chwili więcej niż jednego pojazdu pobierana jest tylko jedna opłata rezerwacyjna.

Co mam zrobić, gdy już dokonałem rezerwacji?

Gdy płatność została uiszczona, na ekranie zobaczysz informację, że rezerwacja przebiegła pomyślnie. Na ekranie zostanie również wyświetlony do kliknięcia LINK, dzięki któremu bedziesz mógł wydrukować potwierdzenie do późniejszego przedstawienia go na parkingu - jest to najważniejsza część procesu rezerwacji, ponieważ pomaga nam upewnić się, że masz wszystko, czego potrzebujesz do zapewnienia sprawnego parkowania i spokojnego rozpoczęcia podróży.

Czy mam podać moj e-mail lub nr telefonu?

Twój adres e-mail jest niezbędny do wysłania potwierdzenia, o ile rezerwacja nie została wykonana telefonicznie i potwierdzenie nie zostało wysłane MMS'em. Twój numer telefonu komórkowego jest wymagany dla wszystkich usług rezerwacji typu Meet & Greet więc rezerwacje nie mogą być przetwarzane bez niego.

Jak zabezpieczona jest strona podczas dokonywania płatności?

Wszystkie płatności online są dokonywane za pośrednictwem systemu Checkout. Po dokonaniu płatności otrzymasz potwierdzenie e-mail z systemu Checkout potwierdzające zapłatę (proszę zachować to dla własnych celów). System płatności Checkout.com jest certyfikowany i zatwierdzony przez wiele wiodących instytucji finansowych. Ich systemy zabezpieczeń i kontroli są oparte na aktualnych standardach branżowych. Istnieje kilka warstw technologii w celu zapewnienia poufności, uwierzytelniania i integralności informacji.

Co to oznacza termin "cena na bramie"?

Cena na bramie jest terminem używanym w przypadku płacenia w dniu przyjazdu, lub na miejscu. Wtedy ceny są od 10% do nawet 60% wyższe, niż ceny możliwe do uzyskania przy wstępnej rezerwacji w Internecie.

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Skargi traktujemy bardzo poważnie. Prosimy o przesłanie skargi przez e-mail: [email protected] W sprawie przyjecia reklamacji powinieneś otrzymać od nas odpowiedź w ciągu 7 dni roboczych. Uwaga: Skypark24.pl jest tylko agentem rezerwacyjnym i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek roszczenia z tytułu uszkodzenia, lub samej usługi. W tych przypadkach klienci powinni kontaktować się bezpośrednio z parkingiem, lub z firmą szoferską (dla usług Meet and Greet), przed wyjazdem z parkingu, albo lotniska.

Czym jest parking na lotnisku?

Taki parking znajduje się w granicach portu lotniczego. Parking lotniskowy zazwyczaj jest najbliższy do terminala i ma najkrótsze czasy transferu.

Co to jest "parking poza lotniskiem"?

Parking poza lotniskiem to wszelkie usługi, które działają poza obwodem lotniska i generalnie nie mają nic wspólnego z lotniskiem. W ich przypadku jest wymagany transfer busem parkingowym, lub przejście do terminalu lotniska.

Co to za usługa "Meet and Greet"?

Jest to nasz najbardziej luksusowy produkt - wystarczy pojechać samochodem bezpośrednio na terminal lotniska, gdzie bedzie już czekał na Ciebie profesjonalny i w pełni ubezpieczony szofer, któremu przekażesz auto. Szofer pomoże Ci z bagażem, a następnie na czas trwania Twojej podróży zaprowadzi samochód na bezpieczny parking. Kiedy wrócisz, Twój samochód będzie na terminalu czekał na Ciebie. Proste i skuteczne - to się nam podoba!

Dlaczego tydzień liczy się jako 8 dni i 2 tygodnie liczy się jako 15 dni?

Nasz serwis rezerwacyjny liczy dzień w którym odlatujesz i dzień w którym przylatujesz, jako całe dni, więc podróż dwutygodniowa będzie miała 15 dni włącznie. Opiera się to na ustaleniach cen wszystkich parkingów.

Czy mogę dokonać rezerwacji przez telefon?

Tak, możesz. Prosimy o kontakt z naszym zespołem na numer telefonu (71 735 66 68) w godzinach pracy, aby dokonać rezerwacji (od poniedziałku do piątku od 9:00 do 5pm). Proszę mieć przygotowane: 1. dokładny termin i czas lotu, 2. Numer terminalu i odlotu, 3.Dane osobowe takie jak adres, numer telefonu oraz adres email, 4. Dane pojazdu. 5.Szczegóły płatności. Jeśli nie masz przygotowanych tych informacji, proces złożenia rezerwacji zajmie nam nieco więcej czasu.

Czy możecie mi potwierdzić rezerwację drogą pocztową?

Tak, prosimy o kontakt z naszym zespołem, który zorganizuje to dla ciebie. (71 735 66 68)